1 gru 2011

Eveline - Spa Professional - Nawilżająco - ujędrniający balsam

Dziś opiszę Wam ostatni produkt firmy Eveline, który dostałam do przetestowania.

Produkt: Jest to balsam nawilżająco - ujędrniający do skóry suchej i bardzo suchej z serii Spa Professional.

Od producenta: Nawilżająco-ujędrniający balsam sprawia, że skóra staje się maksymalnie wygładzona, ciało perfekcyjnie ujędrnione i wymodelowane. Doskonale nawilża, poprawia elastyczność skóry, niweluje szorstkość i łuszczenie, dzięki czemu przedłuża trwałość opalenizny. Aksamitna, szybko wchłaniająca się formuła zapewnia skórze miękkość i satynową gładkość, a niezwykły zapach kwiatu lotosu orzeźwia i napełnia energią.

Zapach / konsystencja: Balsam otrzymujemy w poręcznym opakowaniu z pompką. Butelka jest ogromna, zawiera 500 ml produktu. Co do zapachu, to jak zwykle, jest cudowny. Wstyd przyznać, ale nie wiem jak pachnie lotos, nigdy nie miałam z nim do czynienia, ale balsam pachnie świeżo, kwiatowo. Mi przypadł do gustu. Sama konsystencja podobna jest do śmietanki, szybko się wchłania, co u mnie jest ogromnym atutem, nawilża skórę.

Moja ocena: U mnie sprawdził się dobrze. Mam skórę normalną w kierunku suchej. Nie jestem pewna czy poradziłby sobie z bardzo suchą skórą. Jestem na tak. Za kilkanaście złotych otrzymujemy ogromną porcję balsamu, którego przyjemnie się używa i ładnie pachnie.


Podsumowanie: Polecam! Ja na pewno balsam kupię ponownie, ale w wersji zapachowej ogórek i zielona herbata. Przypominam, że kosmetyki marki Eveline nie są testowane na zwierzątkach, poza tym myślę, że warto kupować kosmetyki polskich marek, wspierajmy nasz rynek :)

16 komentarzy for "Eveline - Spa Professional - Nawilżająco - ujędrniający balsam"

  1. musze kupic, bo tak chwala

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam moją imienniczkę. Świetny blog. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam do siebie na Mikołajkowe rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zachęcająca opinia:) Pozdrawiam Mag

    OdpowiedzUsuń
  5. słyszałam ostatnio coraz więcej pochlebnych opinii na temat kosmetyków eveline :) chyba trzeba wypróbować :)

    poza tym zapraszam na rozdanie na moim blogu :)
    http://www.youtube.com/watch?v=6kpruj0OD10&feature=share

    OdpowiedzUsuń
  6. Jedyne co posiadam z tej firmy to lakiery do paznokci, ktore są rewelacyjne. Więc chyba rozejrze sie za tym balsamem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. również testuję obecnie ten balsamik=). I jak na razie jestem bardzo zadowolona! Cudownie pachnie i pozostawia skórę miękką i gładką. Jak dla mnie rewelacja! W dodatku za taką cenę.. =))

    OdpowiedzUsuń
  8. mam wersję do b.suchej/atopowej skóry i jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To dziwne, ale znam tą firmę kilka lat, a jeszcze nie miałam z niej ani jednego produktu. Gdy skończę moje mazidła to na pewno pobiegnę po ten balsam :)

    zapraszam na krash-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Też go miałam i jeżeli chodzi o suchą skórę to sobie w ogóle nie radzi. Całe szczęście, że go dostałam, bo nawet tych 10zł szkoda by mi było na niego widać. Konsystencja dla mnie za rzadka, a i tak za chwilę znów czułam, że mam suchą skórę, jakbym w ogóle jej nie nawilżała :(
    Cieszę się, że Tobie przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja niestety nie lubię balsamów Eveline bo są bardzo wodniste i bardzo słabo nawilżają.

    Zapraszam do siebie www.shellmua.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. http://ashplumplum.blogspot.com/2012/12/me-konkurs.html

    zapraszam na konkurs u mnie na blogu : )

    Z okazji świąt ! zapraszam : ) do wygrania bransoletki Me&J które ozdobią każdą rękę : )


    Zapraszam! Daj szansę sobie wygrać

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo interesujący wpis. Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  14. Eveline teraz wprowadziło świetne kosmetyki antybakteryjne - idealne na obecne czasy :)

    OdpowiedzUsuń

background