29 lis 2011

Kolorówka z Eveline

Dziś opiszę Wam trzy produkty z kolorówki firmy Eveline.

Produkt: Puder mieneralny Celebrities Beauty, tusz do rzęs Volume Celebrity oraz błyszczyk Colour Celebrity.





Zapach/konsystencja:  Puder mineralny zamknięty jest w bardzo eleganckim opakowaniu. W środku znajduje się lusterko, tak więc możemy poprawić swój makijaż nawet w trudnych warunkach. Tusz do rzęs posiada złote opakowanie oraz silikonową szczoteczkę, natomiast błyszczyk posiada gąbeczkę i takie samo opakowanie jak tusz do rzęs.




Moja ocena: Najbardziej jestem zadowolona z pudru. Ma transprarenty kolor, więc nie ma obawy,że nałożymy go za dużo. Ma mojej tłustej cerze wytrzymuje ok.4 godziny, co jest naprawdę dobrym wynikiem.
Tusz do rzęs bardzo ładnie rozdziela i wydłuża nam rzęsy. U mnie wystraczy jedna wartwa i mam piekne, naturalnie wyglądające rzęsy.
Najmniej do gustu przypadł mi błyszczyk do ust, ale to tylko dlatego, że jestem fanką szminek i błyszczyków używam naprawdę rzadko. Konsystencja błyszczyku przypadła mi do gustu, natomiast co do koloru, to wolę bardziej naturalne.




Podsumowanie: Kosmetyki są naprawdę dobrej jakości. Na pewno każda z nas znajdzie coś dla siebie. Ja z czystm sumieniem mogę Wam polecić puder mineralny.


4 komentarze for "Kolorówka z Eveline"

  1. lubię ich kosmetyki :)
    te powyżej mają ładne opakowania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja używam zazwyczaj kosmetyków Rimmel :) Troszkę małe zdjęcia dałaś i niewiele widzę na nich :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedwabna - zdjęcia można powiększyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myoma ni a tumo ti o ti wa ni julọ igba ti ri lori awọn obirin ibisi eto. Myoma, Obat Miom tun mo bi uterine myomas, leiomyomas, tabi fibroma, duro, iwapọ tumo ṣe ti dan isan ẹyin ati fibrous àsopọ ti o ndagba ni inu. O ti wa ni ifoju-wipe laarin 20 to 50 ogorun ti awọn obirin ti ibisi ori ni myoma, biotilejepe ko gbogbo ti wa ni ayẹwo. Diẹ ninu awọn nkan beere pe soke si 30-77 ninu ogorun awon obirin yoo se Mengenal Penyakit Miom Serta Gejalanya Yang Perlu Di Waspadai agbekale myoma igba nigba won ibimọ years, o tilẹ nikan nipa kan eni ti awọn myoma ni o tobi to lati Penyebab Miom ṣee wa-ri nipa a itoju ilera olupese nigba kan ti ara ibewo.
    Ni diẹ ẹ sii ju 99 ogorun ti igba ti myoma, ko lewu (ti kii-cancerous). Biaya Operasi Miom Awọn wọnyi ni èèmọ ko ba ti wa ni nkan ṣe pẹlu akàn ati ki o ko mu a obirin ewu fun obo akàn. Nwọn ki o le jẹ ti awọn orisirisi titobi, Vig Power lati iwọn ti a pea si awọn iwọn ti a Softball tabi kekere girepufurutu.

    OdpowiedzUsuń

background