2 cze 2011

Giveaway - ciąg dalszy

Niestety (albo stety dla Was:) ) Ag9 nie wysłała mi swoich danych do wysyłki. Czekałam cierpliwie tydzień i nie dostałam żadnych wiadomości. Postanowiłam rozlosować jeszcze raz nagrodę pocieszenia.
Losowanie odbyło przy pomocy radom.org. Nagroda wędruje do:

Kasiek - gratuluję i poproszę o Twoje dane. Adres znajdziesz w stopce :) 

Paczki dla Kleopatre i Agi już są w drodze. A tak wyglądały nagrody przez zapakowaniem w kartony i koperty.




Ostatnio widząc posty Oli  na temat limitki Essence You rock, pożaliłam się, że u mnie limitek nie ma w ogóle, a jak są to pojawiają się kilka miesięcy później, a ja mam wielką ochotę na lipstainy. Ola zaoferowała się, że mi je kupi i wyśle. Ja oczywiście byłam wnieowzięta. Czekam teraz na swoje skarby. Dziękuję jeszcze raz Ola. Ale żeby było śmieszniej... poszłam wczoraj do Natury z zamiarem zakupu lakieru do paznokci, podchodzę do stoiska Essence, a tam limitka You rock! Przez kilka sekund stałam przed stoiskiem i otwartą buzią. Z tego całego podniecenia kupiłam dwa lakiery do paznokci i lipstaina, więc teraz będę miała ich trzy, ale nie żałuję, bo jestem z nich baaardzo zadowolona :)



I jeszcze na koniec chciałabym się podzielić tym, czym zajmuję każdą wolną chwilę :)


"Gra o tron" zawładnęła mną totalnie, książka jak i film. Nigdy nie gustowałam w fantastyce, zawsze omijałam ją szerokim łukiem. "Moja" fantastyka kończyła się na True Blood i sadze Zmierzchu, więc sama byłam zaskoczona, że taka tematyka mi się spodobała. A może Wy znacie serie podobne do "Gry o tron"? Przeglądając dziś katalog Weltbild natknęłam się na "Władcę pierścieni". Nigdy nie czytałam, jak myślicie warto?
Filed Under :

6 komentarzy for "Giveaway - ciąg dalszy"

  1. Czytałam "Władcę Pierścieni" i cała trylogia niesamowicie mi się podobała, więc polecam. Jedynie przez "Dwie wieże" było mi dośc ciężko przebrnąć, ale całość czyta się przyjemnie.
    A czy to kubek z Selkara?:) To zzdecydowanie moja ulubiona księgarnia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądam Grę o Tron i z niepokojem czekam na straszna scenę z biednym namiestnikiem
    serial - świetny

    OdpowiedzUsuń
  3. Pieśń Lodu i Ognia (Gra o tron i jest pierwszą częścią sagi) jest jedną z moich ulubionych pozycji. Polecam wszystkie kolejne części, bo autor jeszcze bardziej udowadnia jak ogromną ma wyobraźnię. Po prostu perełka :)
    Władca pierścieni to już trochę inna historia, mi osobiście średnio przypadła do gustu, ale jest to typowa przygodówa więc cały czas jest ciekawie.
    ja na kubek Selkara też się czaję- kupuję przy najbliższym zamówieniu ;D
    Gdybyś chciała jeszcze przeczytać świetną fantasy polecam trylogię o Rapsodii Elisabeth Haydon. Przede wszystkim,kawał dobrej literatury.Jest tu akcja, zagadka, romans i bardzo dobry warsztat literacki. Ja do dziś jestem pod wrażeniem ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo! Widzę, że Twój blog przeszedł totalną przemianę:) Bardzo ładnie :D
    Po sesji może się skuszę na przeczytanie "Gry o tron", chociaż też za fantastyką nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, "Władca Pierścieni" to obowiązkowa klasyka :) Przeczytaj koniecznie, myślę że to jest coś co może spodobać się nawet osobom, które nie przepadają za fantastyką :) A ja ponieważ lubię chyba sięgnę po "Grę o tron" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha, no to fajnie, że i do Ciebie dotarła limitka :) Lipstainy wyślę jutro :) - tak w sumie to mogę sobie zostawić ten jaśniejszy, jeśli chcesz tylko jeden (fuksjowy), bo jasnego dla siebie nie kupowałam, a to rozważam ;) jeśli byś się zdecydowała na taki układ to napisz mi smsa :) a jeśli nie to wyślę obydwa :)

    OdpowiedzUsuń

background