26 sie 2011

Eveline - Pure Control - antybakteryjny tonik

Dziś napiszę trochę o toniku antybakteryjnym Eveline. Tonik jest dla mnie niezbędnym etapem w pielęgnacji cery i nie wyobrażam sobie, aby po umyciu twarzy nie przetrzeć jej tonikiem. Jako, że mam skórę mieszaną w stronę tłustej nie używam mleczek, ale tylko i wyłącznie toniki.

Gdzie i w jakiej cenie? - Na pewno tonik można kupić w Rossmannie, w Naturze nie jestem pewna. Cena toniku to ok. 10 zł.



Jak wygląda produkt? - 200 ml toniku zamknięte jest w plastikowej butelce. Zapach toniku jest charakterystyczny dla całej linii Pure Control - wyrazisty, świeży mi bardzo przypadł do gustu. Jedynie czego mogę się przyczepić to otwór, jak dla mnie ciut za duży, za pierwszym razem oblałam sobie cała rękę tonikiem, ale może to tylko moje wieczne niedorajstwo (jest takie słowo? :))






Moja ocena - Dla mnie tonik ma odświeżyć buzię i przygotować na przyjęcie kremu. Tonik ten robi to doskonale, przy tym działa antybakteryjnie, co przy mojej mieszanej cerze jest jak najbardziej wskazane. Dodając piękny zapach, świeży kolor i przystępną cenę jestem na tak.


Podsumowanie - Jeśli szukasz dobrego toniku, świetnej polskiej firmy w dobrej cenie, to szczerze polecam :)

P.S. Jako, że za 2 dni mam urodziny, postanowiłam sprezentować sobie takie cudo: Sigma beauty cleaning & polishing tool. Cudo jest już ze mną trzeci dzień. Za kilka dni zdam Wam pierwszą relację, czy się sprawdził czy nie.

2 komentarze for "Eveline - Pure Control - antybakteryjny tonik"

background