23 sie 2011

Eveline - Slim Extreme 3D - Superskoncentrowane serum antycellulit

Z wypowiedzeniem się na temat serum czekałam dość długo, ponieważ, jak każda z Was wie, takich produktów musimy używać przez jakiś czas, aby zauważyć działanie.
Teraz wiem, że serum mogę polecić każdej z Was :)

Gdzie i w jakiej cenie? - Serum dostaniecie w Rossmannie i Naturze, cena ok. 15 - 17 zł. 

Jak wygląda produkt? - Serum zamknięte jest w 200 ml tubie. Opakowanie jest bardzo miękkie, więc zbytnio się nie namęczymy przy wyciskaniu. Firma Eveline wychodząc naprzeciwko wymaganiom kobiet zapakowała serum również w wygodne opakowanie z pompką (zobacz).






Moja ocena - Serum spisuje się bardzo dobrze, jeśli oczywiście odpowiednio do niego podejdziemy. Jak nie oczekiwałam, że cellulit zniknie mi w przeciągu jednej nocy, ale w połączeniu z dobrą dietą pomoże mi powolutku ujędrnić ciało. I tak jest. Serum po dłuższym stosowaniu działa ujędrniająco, napina skórę i bardzo ładnie wygładza. Aplikacja jest przyjemna. Efekt ochłodzenia skóry jest również miły, ale jak narazie nie wyobrażam sobie stosowania serum w zimie :) Przed pierwszym użyciem zrobiłam peeling całego ciała, nałożyłam serum i od razu poleciałam do łóżka przykryć się kołdrą, ponieważ nagle zrobiło mi się zimno.





Podsumowanie - Serum robi to co powinno robić serum antycellulit. Naprawdę nie mogę wymagać więcej. A za taką cenę to nic tylko kupić i się smarować, a po kilku tygodniach cieszyć się może nie idealnym, ale o wiele lepiej wyglądającym ciałem.

3 komentarze for "Eveline - Slim Extreme 3D - Superskoncentrowane serum antycellulit"

  1. Kurcze wszyscy zachwalają ujędrniające produkty Eveline.
    Nie pozostaje mi nic innego jak spróbować tego samego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. W końcu ktoś, kto odpowiednio podchodzi do tego typu specyfików ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzeba w końcu zainwestować w to serum. :)

    OdpowiedzUsuń

background